Pretty Little Liars

Hoi!

Misschien kennen jullie de serie van Pretty Little Liars wel, o.a. te zien op Netflix. Een hele leuke en spannende serie, vind ik zelf, maar de boeken zijn ook erg goed!

Het verhaal van de serie is alleen wel wat anders dan het verhaal van de boeken. Omdat er steeds meer seizoenen bij zijn gekomen, is het verhaal ook veel langer geworden. Er zijn nieuwe personages bij gekomen (wat ik zeker niet erg vind, meer knappe jongens!) en er zijn meer verhaallijnen bijgekomen. Ik zal verder niet te veel spoilen, anders verpest ik de boeken én de serie voor jullie, dat kan ik jullie toch niet aan doen ;).

Pretty Little Liars gaat over een vriendinnengroep, met een ‘queen bee’, Alison. Als Alison vermist raakt, valt het vriendinnengroepje uit elkaar. Totdat ze allemaal rare smsjes krijgen, van een mysterieuze “A”, die dingen weet die Alison alleen wist…

Pretty Little Liars is leuk, spannend, grappig, romantisch en gewoon fantastisch! De serie en de boeken zijn beide geweldig, dus ik zou jullie zeker aanraden de boeken te lezen en de serie te kijken! Ik zou wel eerst de boeken lezen voordat je de serie kijkt, als je de boeken wilt lezen. Anders zijn de boeken daarna niet leuk meer.

Veel lees-/kijkplezier!

xx Boogeek

 

 

 

 

Een gedachte over “Pretty Little Liars

Geef een reactie

