I am number Four

bookxgeek i am number 4.jpg

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over de serie I am number Four, van Pittacus Lore. Het gaat over een jongen, die eigenlijk een alien is. Hij heeft buitenaardse krachten, en om die geheim te houden moet hij vaak verhuizen. Er zijn in totaal 10 aliens, en zij moeten samen de aarde beschermen tegen een andere groep aliens.

Die andere groep aliens probeert ondertussen de 10 te vermoorden, op nummer. De hoofdpersoon is nummer 4. In het begin van het verhaal zijn 1 en 2 al dood, dus nummer 3 moet nog vermoord worden, en dan komen ze achter nummer 4 aan…

The Lorien Legacies is een erg spannende serie. Elk boek is vanuit een ander personage geschreven, wat het verhaal soms wel wat lastig te volgen maakt. Ik heb daar zelf niet veel last van gehad, maar ik kan me wel voorstellen dat dat vervelend is. Ik vind het wel leuk, zo lees je niet de hele serie vanuit hetzelfde personage.

Ik heb zelf nog niet alle delen van de serie gelezen, ik moet het laatste boek nog lezen. Ik weet dus nog niet hoe het afloopt, spannend! Maar ook al weet ik nog niet hoe het afloopt, ik zou deze boekenserie zeker aanraden! Het is lekker spannend, en je bent er heel snel doorheen, ook al zijn het veel boeken.

Veel leesplezier!

xx Boogeek

 

 

Geef een reactie

