Het leven van een loser

bookxgeek leven van een loser.jpg

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over een boekenserie die eigenlijk voor een wat jongere leeftijd bedoeld is. Ik heb hier eigenlijk alleen maar reviews geschreven over young adult boeken, maar dit boek is meer voor iets jongere kinderen.

Ik kreeg mijn eerste boek van de serie toen ik een jaar of 11 was. Ik vond het meteen fantastisch, en ik moet bekennen dat ik ze nu, op mijn 16e, nog steeds leuk vind.

Het leven van een loser is een grappige boekenserie. Het gaat over een jongen, in de Nederlandse versie heet hij Bram, en hij is eigenlijk een beetje een loser. Het boek is geschreven in dagboekvorm.

Deze boekenserie is dus eigenlijk voor kinderen vanaf 10 jaar bedoeld, maar het is zó leuk! Het is echt heel grappig. Het boek heeft veel tekeningen en een redelijk groot lettertype, dus het is ook geschikt voor de mensen die lezen niet leuk of moeilijk vinden. Je hebt ze ook redelijk snel uit, tenminste, ik wel.

Als je nog onder de 16 bent, zou ik deze boeken zeker gaan lezen! (Als je boven de 16 bent mag het ook, hoor, maar ik heb zo’n vermoeden dat mensen boven de 16 deze boeken niet zo leuk vinden ;))

Veel leesplezier!

xx Boogeek

Geef een reactie

