Brief aan mijn ontvoerder

brief aan mijn ontvoerder.jpg

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over een boek wat ik een tijdje geleden gelezen heb: Brief aan mijn ontvoerder, van Lucy Christopher. Het gaat over een meisje, wat ontvoerd wordt. Haar ontvoerder neemt haar mee naar een huis in Australië, in the middle of nowhere, en verwacht vervolgens dat ze van hem gaat houden. Ze probeert een aantal keren te ontsnappen, maar dat lukt niet. Zal ze ooit van hem gaan houden?

Ik kan jullie (alweer) niet zo heel veel vertellen over de verhaallijn, want anders is er niks aan voor jullie.

Brief aan mijn ontvoerder is niet het leukste boek wat ik ooit heb gelezen, maar ik vond het zeker wel een leuk boek. In het midden van het boek, als het meisje ontvoerd is, is het soms een beetje saai, maar dat wordt met spannende momenten, zoals een ontsnapping, spannender gemaakt.

Op de kaft staat dat het een jeugdthriller is, maar ik vond het niet een eng boek. Ik zou het zelf niet een thriller noemen. Ik vind de kaft trouwens ook erg mooi, er staat een mooie foto van een woestijn op, met een vlinder. Die vlinder staat waarschijnlijk voor het meisje, omdat ze vrij wil zijn.

Als je van romantische en spannende boeken houdt, zou ik dit boek zeker aanraden.

Veel leesplezier!

xx Bookgeek

Geef een reactie

