Geek Girl

geek girl bookxgeek.jpg

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over Geek Girl, een serie van Holly Smale.

Geek Girl gaat over Harriët, een meisje dat ontelbaar veel feitjes kent en zich verstopt onder tafels. Ze is een beetje awkward, en is een nerd.

Als ze zich op een dag onder een tafel verstopt, komt er een jongen bij zitten. Hij is model, en hij stelt haar voor aan een scout. Harriët wordt model, alleen heeft ze daar totaal geen ervaring mee, en blundert ze heel wat af.

Geek Girl is een hilarische serie van tot nu toe 4 boeken. Ik heb alleen de eerste twee gelezen, maar de rest moet ik nog even kopen. Ze staan bovenaan mijn lijstje :).

Als je houdt van grappige en romantische boeken, of van chicklits, dan zou ik deze boekenserie zeker in huis halen! De kaften zijn ook super mooi, dus dat staat meteen leuk in je boekenkast :).

Veel leesplezier!

xx Bookgeek

Geef een reactie

