Uitgespeeld

uitgespeeld bookxgeek

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over een boek van één van mijn favoriete schrijfsters: Mel Wallis de Vries. Ik ga het vandaag hebben over het enige boek wat ik van haar heb (*schaam*): Uitgespeeld.

Uitgespeeld gaat over Anna. Ze verhuist van Nijmegen naar Amsterdam, en ze raakt bevriend met Tessa, Wouter, Charlotte en Tessa’s vriend: Julian. Eigenlijk zijn Tessa, Wouter, Charlotte en Julian niet zulke goede vrienden voor Anna, omdat ze onder groepsdruk drinkt en rookt. Tessa en Anna krijgen een steeds hechtere band. Dan verdwijnt Tessa plotseling. Anna vertrouwt haar nieuwe vrienden niet meer. Ook heeft ze gevoelens voor Tessa én Julian, en daar worstelt ze erg mee. Wanneer Anna telefoontjes van een anonieme beller krijgt, is ze bang dat haar hetzelfde te wachten staat als Tessa. Degene die Tessa liet verdwijnen is nog niet uitgespeeld…

Uitgespeeld is een spannend boek, net als alle andere boeken van Mel Wallis de Vries. Ik houd zelf erg van spannende boeken, en daarom is ze ook één van mijn favoriete schrijfsters. Over mijn favoriete schrijfsters ga ik jullie morgen meer vertellen.

Intussen kunnen jullie mooi even naar de bibliotheek of boekenwinkel om dit boek te halen. Geloof me, het is het waard!

Veel leesplezier, en tot morgen!

xx Bookgeek

 

Geef een reactie

