Rivalen

rivalen

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over Rivalen, van Alyson Noël. Ik heb dit boek van een video van Fleurine, die er erg enthousiast over was. En terecht! Het is een super leuk boek, en ook erg goed geschreven.

Rivalen gaat over een wedstrijd, waarbij de deelnemers in teams een club moeten promoten. Tommy, Layla en Aster zijn de hoofdpersonen van het boek, en er wordt ook afwisselend vanuit hun perspectief geschreven. Dat vind ik erg leuk, want zo kun je bijvoorbeeld twee kanten van een ruzie zien. De deelnemers van de wedstrijd krijgen extra punten als ze Madison Brooks in hun club weten te krijgen, een celebrity. Haar vriend, Ryan, levert ook veel punten op. Layla en Aster doen er alles aan om bij Madison in de buurt te komen, wat Layla zelfs een straatverbod oplevert. Tommy houdt zich echter niet echt met Madison bezig, totdat ze plotseling in zijn club verschijnt!Aster probeert Ryan te verleiden, om zo Madison in haar club te krijgen. Dit loopt echter helemaal uit de hand… Na een heftige ruzie verdwijnt Madison. Tommy, Layla en Aster zijn de hoofdverdachten, maar ze zijn onschuldig. Toch?

Rivalen is echt een heel goed boek. Het is goed geschreven, en het is voor ieder wat wils. Het is spannend, er zit romantiek in, en er komen sarcastische grapjes in voor.

Ik zou jullie zeker aanraden dit boek te lezen, al is het alleen maar om de kaft. Serieus, de kaft is PRACHTIG. Je hebt een witte en een zwarte. Ik heb de witte, die vind ik ook het mooiste. Welke vinden jullie mooier? Laat het me maar weten in de comments.

 

Veel leesplezier!

xx Boogeek

 

Geef een reactie

