De 100

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over de serie De 100, van Kass Morgan.

De aarde is onleefbaar geworden, en daarom leeft de mensheid in een gigantisch ruimteschip. Maar de voorraden raken langzaam op… Daarom worden er 100 jeugdgevangenen naar de aarde gestuurd, om te kijken of ze daar kunnen overleven. De 100 moeten samen proberen te overleven, maar wie kun je nou vertrouwen?

De 100 is een spannend boek, en het eerste deel uit een serie. De andere twee boeken zijn Dag 21 en Thuis. Ik heb zelf alleen nog het eerste deel, het tweede deel heb ik uit de bibliotheek gelezen en het derde deel moet ik nog lezen. Ik hoop met heel mijn hart op een aanbieding, zodat ik ze beide kan kopen, haha!

De 100 heeft echt een prachtige cover, en samen met Dag 21 en Thuis staat het ZO MOOI in je boekenkast! Ik ben wel echt een slecht voorbeeld, aangezien ik alleen het eerste deel in mijn boekenkast heb staan, maar ik zou jullie zeker aanraden om alle delen te kopen! 🙂

(Oh, en als je deel 2 en 3 nou wilt verkopen, stuur me maar even een mailtje: bookxgeek@outlook.com)

(Of geven, ahum ahum.)

Hoe dan ook, haal deze boeken zeker even bij de bieb of de boekenwinkel, en dan wens ik jullie veel leesplezier!

x Bookgeek

 

Geef een reactie

