Even kletsen

Hoi!

Vandaag wil ik even wat vertellen over mijn vakantiebaantje. Ik werk deze zomer op een vakantiepark, als recreatiemedewerker. Dat houdt in: knutselen, sport en spelactiviteiten organiseren, minidisco, toneelstukjes, etc. Super leuk, maar ook erg druk. En aangezien ik de helft van augustus op de camping zit, komen er even wat minder blogposts online. Ik zal proberen zo veel mogelijk blogposts in te plannen, maar ik weet niet in hoeverre dat gaat lukken. Ik moet dan namelijk niet alleen vooruit werken met schrijven, maar ik moet al die boeken die ik bespreek ook gelezen hebben. Ik ga mijn best doen, maar ik weet dus niet hoeveel boeken ik uit kan lezen voor augustus.

Ik heb verder eigenlijk weinig te vertellen, dus dan zie ik jullie morgen weer!

x Bookgeek

Geef een reactie

