Starters

 

starters bookxgeek

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over een spannend boek: Starters, van Lissa Price.

Starters gaat over een meisje Callie. Ze is een wees, en ze zorgt voor haar broertje. Haar broertje is ziek, maar ze hebben niet genoeg geld om naar het ziekenhuis te gaan. Daarom besluit Callie zich aan te melden bij de Bodybank: jonge lichamen worden verhuurd aan oude mensen, zodat ze zich weer even jong kunnen voelen. Callie hoort daar zelf niets van te merken, maar op een gegeven moment wordt zij weer wakker, terwijl er nog iemand anders in haar lichaam zit. En die iemand wil haar lichaam gebruiken om een moord te plegen… Wat moet Callie doen?

Starters is een heel spannend boek, en ook heel goed geschreven. Ik vond het fantastisch, en jij vast ook :). Ik zou zeggen, ga vanmiddag even langs de bibliotheek of de boekenwinkel, en haal dit boek. Geloof me, you’ll love it.

Oh, er is ook een vervolg, Enders. Die vond ik ook erg leuk, dus als je Starters gelezen hebt, zou ik Enders ook nog even lezen als ik jou was :).

Veel leesplezier!

xx Boogeek

 

Geef een reactie

