Tell me three things

V23 new typeface tagline.indd

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over Tell me three things, van Julie Buxbaum. Ik heb het in twee dagen uitgelezen, ik vond het zo leuk! Je hebt het echt zomaar uit, en ik vond het echt jammer toen ik hem uit had. Nu maar hopen op een vervolg dan ;).

Tell me three things gaat over Jessie, en ze verhuist met haar vader naar Los Angeles, omdat hij een nieuwe vriendin heeft. Jessie vindt het helemaal niks, en ze kan niet goed met Rachel, de vriendin van haar vader, en haar zoon, Theo, opschieten. Ze heeft geen vrienden op school, en ze blundert alleen maar. Bovendien mist ze haar beste vriendin Scarlett vreselijk, en ze wil het liefste gewoon terug naar huis. Dan krijgt ze plotseling een mailtje van Iemand Niemand, een anoniem persoon die haar tips geeft over hoe ze zich moet redden op school. Jessie begint een gesprek met hem, en ze merkt dat ze hem leuk vindt. Maar wie is Iemand Niemand?

Tell me three things is leuk, grappig en heel romantisch. Het is ook een klein beetje spannend, omdat je je het hele verhaal afvraagt wie Iemand Niemand nou is.

Het is echt een heel leuk meidenboek, en ik zou jullie dan ook zeker aanraden om hem te lezen! En kijk die kaft nou, alleen daarom wil je hem al hebben, toch?

Veel leesplezier!

xx Bookgeek

Geef een reactie

