Lekker lezen op vakantie?

Hoi!

Ondanks dat dit voor een paar mensen echt midden in de vakantie is, (in Friesland is het nog maar net 2 weken zomervakantie) ga ik jullie nog even een lijstje van boeken meegeven die leuk zijn om te lezen op de vakantie. Dit lijstje is vooral gericht op meiden, sorry, maar er zitten ook boeken tussen die best geschikt kunnen zijn voor jongens.

  1. Tell me three things. Ik heb hier twee dagen terug een blogpost over geschreven, dus als je wilt weten waar het over gaat, klik dan hier. Even in het kort: een meisje krijgt emails van een jongen die haar door haar schoolperiode heen wil helpen. Maar wie is het? Het is een heel leuk boek, waar je zomaar doorheen bent. Het leest heel makkelijk, en is daarom ook zeker geschikt voor een dagje strand.
  2. De selectie. Ook hier heb ik al eerder over geschreven. Het gaat over een prins, die een groep meiden bij hem in laat trekken, om zo een prinses te selecteren. Het is grappig en romantisch, echt lekker om op vakantie te lezen!
  3. I ❤ Liv. I ❤ Liv is een serie voor iets jongere meiden, vanaf een jaar of 11, 12 of zo. Het is grappig, en het heeft eigenlijk wel iets weg van Het dagboek van een muts. Het leest lekker snel, en dat is altijd leuk voor een dagje strand of iets dergelijks.
  4. After. After is een boekenserie van Anna Todd, een schrijfster die niet veel ouder is dan ik. Het gaat over een jongen en een meisje, die elkaar totaal niet uit kunnen staan. Of toch wel? Het is een haat-liefde relatie, en er zit superveel drama in. Ik vond het heel leuk om te lezen, maar je moet er wel van houden. Voor het vliegtuig zijn deze boeken niet zo geschikt, het zijn dikke (en zware) boeken. Toch maar een ereader kopen? 😉
  5. En last but surely not least: Pretty Little Liars. Pretty Little Liars bestaat uit 8 boeken, dus daar kom je de zomervakantie wel mee door. Check mijn blog over PLL hier.

Dan wil ik jullie allemaal (nog) even een fijne vakantie wensen, en veel leesplezier!

xx Bookgeek

Geef een reactie

