Throwback Thursday!

Hoi!

Vandaag ga ik het hebben over oude tv-programma’s, spelletjes, films en natuurlijk boeken die ik gekeken/gelezen/gespeeld heb vroeger.

  1. Rupsje Nooitgenoeg. Dit was vroeger echt mijn favoriete boekje. Mijn oma heeft hem echt heel vaak voor moeten lezen, haha!
  2. Tom and Jerry. Tekenfilms over een kat en een muis. Ik vond dat echt heel grappig! Ik keek Tom and Jerry altijd met mijn broertje. We hadden ook een Tom and Jerry spel op de Xbox!
  3. My Little Pony. Dit is nu nog steeds op televisie, maar vroeger was het veel leuker. Echt waar. Ik had alle My Little Pony films, en ik heb ze allemaal 5 keer gezien.
  4. Winx Club. Winx, pak elkaar maar bij de hand. Probeer de kracht te voelen, door de stem van de natuur, oh Winx Club! Wie kent het nog? Ook Winx is nu nog op televisie, maar het is zó veranderd! (Ja, ik ging het laatst voor de grap kijken met een vriendin.) De problemen die de Winx op moeten lossen zijn veel minder leuk dan vroeger. Echt.
  5. Sesamstraat. Seeeeesamstraat! Als je dit nooit hebt gekeken, heb je echt een verschrikkelijke jeugd gehad.
  6. De Bruine beer in het blauwe huis (welkom welkom welkom in het blauwe huis). Dit was echt mijn leven. Kent iemand Luna de maan nog? En “Waar o waar o waar is Schaduw?”. En Tetter natuurlijk. (De muis.)
  7. Ik had vroeger ook een Nintendo DS, de allereerste. En daar had ik een Littelest Pet Shop spel op. En dat was fantastisch.
  8. Cars. Eigenlijk vond ik de film stiekem heel leuk, ook al deed ik alsof ik alleen met mijn broertje meekeek. We hadden ook een Cars spel op de Xbox, die shit was cool man, echt waar.
  9. Victorious. “Here I am, once again. Feeling lost, but now and then I breathe it in….” Wie kan de titelsong van Victorious ook nog steeds meezingen? Hoewel ik nooit wist wat ze zongen toen ik dat keek, want ik had nog nauwelijks Engels gehad. Mooie tijden.
  10. iCarly. Na Victorious was dit echt mijn favoriete programma in groep 5 t/m 8. Ik vond Sam altijd het leukste. En ik vond Carly en Freddy altijd zo’n leuk stel, wie nog meer? Let me know in the comments! 🙂

Welke dingen vonden jullie leuk toen jullie klein waren? Let me know!

xx Bookgeek

Geef een reactie

