Even iets heel anders

Hoi!

Ik had vandaag echt helemaal geen zin om over boeken te praten. Ik heb het gevoel dat ik hier alleen maar over boeken praat, zonder dat jullie ook maar iets over mij weten. Dus, laat ik me eerst maar eens even voorstellen. Hoi! Ik ben Alissa. Ik woon in Friesland, ik ben 16 (niet lang meer, ik ben op 8 augustus jarig) en ik hou van lezen, knutselen en gitaar spelen. Niet dat ik dat kan, gitaar spelen, maar ik probeer het mezelf aan te leren. Ik heb er alleen niet het geduld voor, haha!

Ik gebruik de app Yousician om gitaar te leren spelen, dat bevalt tot nu toe erg goed. Je krijgt elke dag één gratis les. Ik doe het lang niet elke dag, daar heb ik niet genoeg discipline voor, maar ik probeer zo vaak mogelijk gitaar te spelen. Bespelen jullie een instrument? Laat het maar even weten in de comments :).

Ik zit ook op volleybal, inmiddels al 6 jaar. Wat voor sport doen jullie? Laat dat ook maar even weten in de comments. (Het is echt awkward als er nu niemand reageert.)

Naast volleyballen, lezen, knutselen en gitaar spelen vind ik het leuk om te zingen. Op de fiets. Zo vals als het maar kan. Ik ben zelf niet zo’n zangtalent, en ik vind het grappig om samen met mijn broertje (12) heel vals en hard disneyliedjes te zingen. Of met vriendinnen, ook leuk. Ben ik de enige die dat doet? Laat dat óók maar weten in de comments. Ja ja, ik houd jullie bezig.

Oh, nog even een leuk feitje over mij: ik vind het heel leuk om mijn kamer te versieren. Mijn beste vriendin omschreef het als een ‘tumblr kamer’. Ik wist eerlijk gezegd niet precies wat ze daar mee bedoelde, maar toen ik op Tumblr keek naar ‘room decor’ klopte het eigenlijk wel een beetje. Ik heb niet van die lampjes hangen, maar ik had wel allemaal selfies op mijn muur (nu niet meer), en ik heb slingers van kaarten en zo. En plantjes. Heel veel plantjes. En twee mini cactusjes, zo schattig! Oh, en natuurlijk veel te veel boeken.

Mocht je nou zin hebben om in de reacties iets over jezelf te vertellen, doe dat dan vooral! Dat vind ik super leuk om te lezen :).

Doe de groetjes aan je moeder, en tot de volgende keer!

Boogeek Alissa

 

Geef een reactie

