Terug van weggeweest

Hoi!

Zo, da’s lang geleden! SORRY. Ik ben in september begonnen met de opleiding Pabo (leraar basisonderwijs), op de Hanzehogeschool in Groningen. Hartstikke leuk hoor, daar niet  van, maar druk dat het is!

Ik wilde jullie toch even wat vertellen over de opleiding zelf, dus bij deze:

De pabo is echt heel leuk! Het zijn leuke vakken, de opdrachten zijn over het algemeen ook leuk, de klas is leuk, de sfeer is leuk, het is gewoon vet leuk! Het enige wat ik wel compleet waardeloos vind is de rekenles. We leren dingen die je op de basisschool nooit gehad hebt, de lerares rekenen kan ECHT niet uitleggen en het is allemaal nogal moeilijk.

Daarnaast heb ik iets anders over de pabo wat jullie moeten weten: ik heb sinds kort een vriend! Hij zit bij me in de klas, en we hebben elkaar eigenlijk beter leren kennen door dat hij mij rekenbijles gaf. Zo leuk! Vanwege privacy enzo ga ik hier niet al te veel over m vertellen, maar hij is 21 en woont op kamers in Groningen.

Oké. Het spijt me echt dat ik zo weinig heb gepost de afgelopen maanden, maar dat kwam dus omdat het heel lastig te combineren is met school, werk, sport en het kleine beetje sociale leven wat ik over wil houden. MAAR ik ga proberen weer meer te bloggen! Niet meer elke week, zoals eerst, maar gewoon als ik er tijd voor heb. Ik kan helaas geen vaste dag of iets dergelijks geven, dat is echt heel lastig om te plannen voor mij. (Pssst, je kunt mijn blog ook volgen, dan krijg je een mailtje/melding als ik wat post!)                                         Er komt ook nog iets leuks aan, mar daar later meer over :).

Goed, dit was even een update! Hoe is het met jullie? Laat vooral iets achter in de comments, dat vind ik leuk om te lezen!

xx Bookgeek

 

 

Geef een reactie

